Fredagkväll, nu är det läggdags!

"Visst är det underbart med fredag. Pressa i mer lime i drinken och förfesta med oss"
Det var det första jag hörde på radion när jag satte mig i bilen hem från träningen.
Haha... vilket skämt!
Med tanke på att jag har sex timmars isträning imorgon med början klockan åtta så är det inte direkt någon party-kväll.
Något mer som är smått ironiskt är att jag skrev om igår hur skönt det var att komma hem till Johan efter träningen, men idag hade jag inte ens det att se fram emot eftersom Johan är ute med sina kompisar idag.
Fast det får jag väl säga att han är värd. Det är verkligen inte allt för ofta som han festar utan mig.

Jag ringde iallafall Emelie och frågade om hon ville ha besök eftersom jag visste att hon skulle tapetsera i sin lägenhet ikväll, men hon var redan färdig, så hon kom till mig istället.
Vi har snackat och kollat på gamla bilder på datorn, och sedan såg vi Final Call som gick på ettan.
Antagligen hade jag tyckt att filmen var ganska dålig om jag såg den med Johan, men den blev skitbra nu när jag såg den med Emelie eftersom vi kommenterade den hela tiden.. Johan hade antagligen flippat på mig efter tio minuter.
Hur som helst så blev det faktikst en jättetrevlig kväll. Och nu har Emelie åkt för att hämta sin fulla pojkvän och hans arbetskamrater, och jag ska lägga mig och förhoppningsvis hinna sova lite innan jag först blir väckt av ett samtal från fulla Johan som berättar att han är på väg hem, och sedan åter igen blir väckt när han kommer hem och ska prata och goa..
Låter det som att jag har vart med förr eller?

Hoppas ni haft en trevlig fredag också.
Imorgon blir det som sagt MASSA träning, så sängen väntar nu!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vännen! Läser din blogg och tycker det är jättekul när du väl hinner uppdatera =). Du är min länk till Surprise och vardagslivet som pågår där. Har precis kommit "hem" från en eftermiddag i Toronto - har kollat på Baseball (Toronto Blue Jays vs Boston Red Sox). Annars är det väldigt lugnt här. Tänker på dig och alla andra i laget ofta. Lycka till på träningen idag/imorgon!

Bamsekramar

2008-09-20 @ 07:01:02
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: jonathan

SV: tack för de värmande orden!

kul med nya läsare! följ gärna min blogg och min kamp mot skiten :) trevlig helg

2008-09-20 @ 10:40:42
URL: http://jontheericsson.blogg.se/
Postat av: Joakim Engström

haft bra träningshelg? kram

2008-09-21 @ 22:03:33
URL: http://www.joakimengstrom.se
Postat av: Matilda

hur har träningen gått då? :D kramar!

2008-09-22 @ 19:09:14
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0