Funderingar en måndagsmorgon


Foto: Tomas Hellström

Måndag morgon
Ny vecka, ny månad.
Nya möjligheter!

Nu känns det som om sommaren på riktigt är över för denna gången också.
För mig har den redan vart mer eller mindre slut en månad, sedan vi gick på is igen den 1 Augusti. Men iochmed att september börjar så känns det som att hösten kommer krypandes på riktigt.
Men det känns ganska bra faktiskt

Älsklingen hade gjort frukost till mig innan han gick till jobbet, som jag sitter och äter nu.
Gott var det.. och jag känner mig för en gång skull ganska utvilad.
Nu ska jag till jobbet.
Hoppas ni alla får en bra första dag pånya månaden =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken vacker bild!



ha en jättefin dag så hörs vi! kramar

2008-09-02 @ 11:11:07
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0