Äntligen helg igen

Börjar den här helgen på samma sätt som förra, nämligen med att tvätta..
Roligare kan man ju ha kanske, men gud så skönt att ha allt ordnat och inte behöva tänka alls på det medans man är ledig.

Ikväll blir det träning. Är väl inte supersugen på att spendera fredagkvällen i ishallen kanske, men det känns bra att få träffa världens bästa lag igen. Förhoppningsvis kanske vi får lite skvaller från vår tränare om vad som sagts om det inte så roliga resultatet på VM.

Imorgonbitti ska jag och Emelie ut och springa tillsammans. Tänkte satsa på en mil, men vi får se hur det går, vi tänkte nämligen bara springa asfalt imorgon, för att förbereda oss lite inför Göteborgs-varvet.
Jag har gjort precis det som väldigt många antagligen gör fel när de ska börja träna. Köpt massa snygga träningskläder och en dyr pulsklocka för att motivera mig. Och sedan hålle de på i två veckor, och sedan skiter sig allt.
Fast min tanke är ju att slutet ska bli lite annorlunda för mig förstås. Och det tror jag nog med. När man är van vid att träna sex dagar i veckan så blir man änna lite knäpp av att inte ha några "fasta" träningstider, så det är bara bra att ha något att göra av med lite energi på..

Tvättstugan kallar... trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0