Betyg, träning, utgång?!

Shit... slog mig idag att när jag sist var inne och tittade på mina betyg på studera.nu så fanns inte betyget från min Naturkunskap B kurs registrerat. Läste den på distans för 1½ år sedan eftersom den kursen krävs för typ alla de utbildningar jag kan tänka mig att gå.
Kom hursomhelst att tänka på idag på jobbet att det nog är ganska hög tid att kolla upp det där.
Tur!! För nu har jag ringt fem olika samtal och skickat lika många mail, och jag har fortfarande inte fått svar på min fråga... iiih, börjar få lite panik, men, men..

Sitter även och funderar på vad vi ska hitta på för träning idag. Efter årets första löprunda i måndags och att jag försökte slå tidsrekordet på Emmas utdelningsrunda på jobbet igår (2.5 timmars springande i trappuppgångar) så mår mina ben inte toppen idag. Nu när det har slutat regna tror jag dock ändå att jag ska orka mig upp till Fontin en sväng, vet att benen kommer kännas bättre så fort jag kommit igång lite.

Sedan ikväll ska jag först på ett hemligt mission.. tror inte att objektet för denna lilla överraskning läser min blogg, men kan ju vara onödigt att skriva här iallafall. Efter det blir det antagligen till att hälsa på Donko som har en såkallad "mellanlandningsdejt" på Vasastan. Erika är en gammal lagkompis som numer lever lyxliv (eller sliter som ett djur kanske) på ett kryssningsfartyg i Karribien där hon lever isprinsesselivet fullt ut..
Eftersom vi faktiskt är inne i vår lediga period nu och jag dessutom har världens bästa pojkvän som mer än gärna ställer upp som privatchaufför, så kan jag tänka mig en drink eller två =)
Dock en dag kvar på jobbet denna vecka ju, så det får väl bli lugnt ändå.

Jaha.. ut och springa var det ja... hmm....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0