Cykelpremiär

Kom till pappsen med mina spinningskor i eftermiddags.
Han utrustade mig med cykelhandskar, solglasögon och hjälm.
Och cykel förstås.
Nämnde för ett tag sedan att jag ville testa att cykla, så han köpte tillbaka sin gamla cykel som han sålt till en granne för några år sedan.
Vi drog iväg med bilen en bit med cyklarna där bak.
Fick krångla lite med att få fast fötterna på pedalerna, men sedan var det bara att köra.
Jättefint väder var det också.
Jag förstår verkligen alla som älskar cykling, grymt skönt var det.
Blev 2,5 mil. Inte speciellt långt förstod jag, men ganska lagom för att vara första gången.

Nu blir det lite sen middag.
Jag och lillebrorsan har grillat. Gott gott..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0