Duktig-dagen

Idag har varit en riktigt duktig-dag!! =)
Började som sagt med springtur med Emelie.. vår planerade mil blev hela 13 km, så det känns riktigt bra..
Strålande sol var det hela vägen, riktigt skönt.
Vi diskuterade att det hade vart lagom om det blev sånt här väder på GBG-varvet, men jag lovar att det kommer vara jobbigt varmt, typ 25 grader eller nåt sånt svettigt.

Resten av dagen har jag spenderat med att plugga. Ligger ju aning mycket efter,  och insåg att det finns en uppgift som ska lämnas in på tisdag. Och jag har inte ens kommit fram så pass i föreläsningarna att de har berättat om uppgiften. Ska ge det ett försök imorgon och se om det finns möjlighet att komma ikapp, annars får jag nog lägga ner det här.

Sedan gjorde jag ett 30 minuters snabbryck och städade i princip hela lägenheten. Tänkte att det kunde vara bra att göra något som syntes också, så Johan skulle bli glad när han kom hem. Plugg och träning ger ju inte honom så mycket.. eller han får väl förhoppningsvis en "fit" flickvän.. det e väl kanske alltid nåt att vara glad över =P

Nu kommer snart Tony hit för att umgås en stund med mig och Johan på vår balkong. Sitter här med en Aquatini Strawberry Crush... godaste drickan ever =)

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Aj så spännande! associerade isträningen till hockey på en gång ;) Vad roligt. Tävlar du oxå?



Sushi är verkligen fantastiskt, skulle kunna äta det varje dag!

2009-04-18 @ 21:56:12
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0