Idag är det "fredag"

Så himla skönt att få sluta så tidigt en "fredag" Nu är det långledigt från jobbet och det är verkligen underbart.
Jag skyndade mig hem och gjorde något så roligt som att kolla om det fanns tvätt-tid.
Så nu har jag satt igång två maskiner och väntar på att ta hand om dem.
Ska sätta på två nya snart och sedan dra ut och springa. Haha, ingen kan iallafall säga att jag inte tar det här med Göteborgs-varvet seriöst.

Nu är solen framme igen och jag är egentligen sjukt sugen på att typ sätta mig på en uteservering och ta ett glas vin, och sedan joina Emelie och Emelie för lite after work som vi hade snackat om tidigare i veckan, men nu har vi bestämt att vi ska träna inför våruppvisningen i Kungälv där vi ska gästspela lite, så det får vänta lite till med alkoholhaltiga drycker.
Blev ingen utgång igår heller. Vi åkte hem till vår lagledare Christina som fyllde 60 år igår, och överraskade henne, och efter det blev det bara hem och slappa. Christina hade tydligen fått besök av en gammal kompis som hon inte sett på 35  (!!) år.. hur coolt är inte det att öppna dörren och så står det en jättenära vän där som man inte sett på så länge..!!

Får väl gå ner och kolla tvättstugan nu..
GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

svar: De är från H&M :)



Jag är också långledig :D

2009-04-10 @ 10:12:01
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0