Jag är inte så fräck just nu...

Nja.. jag e inte så mycket för världen just nu..
Känner mig faktiskt helkass =(
Snart har vi inget papper kvar här hemma, för jag snyter mig konstant.
Har just ätit lite.. baguetter, sallad, aioli och räkor.
Gott var det.. men nu är jag helt slut.
Johan har påpekat flera gånger att jag borde stanna hemma imorgon, vet att han nog har rätt egentligen, men jag vill vänta tills imorgonbitti med att bestämma det. Kanske blir frisk som av ett under över natten =P

Nu sitter Johan och kollar hockeyn och jag sitter här med en stor kopp te och ska kolla det sista på en föreläsning jag började med förut.
Är faktiskt riktigt nära att komma ikapp med den här kursen nu.. hoppet är inte ute iallafall.
Tror det är en halvtimme kvar att se på denna och sedan är det bara en till jag har missat..
Men det får bli imorgon.
Nu ska jag kolla färdigt och sedan blir det SÄNGEN!!

Kommentarer
Postat av: sofie

heeej=) jo det e fint..hur e det själv? sjuker? jaaaa åh jag längtar med till sommaren =) ska bli sjukt kul.. oja ni får så gärna komma å hälsa på.. =) Puss

2009-04-27 @ 22:36:49
URL: http://sofiehilmersson.blogg.se/
Postat av: Marie Nygren

Halloj gumman :-)

Tack för de fina orden på min blogg, jag är lagledare för ett gäng juniorkillar i innebandy, har tränat damlaget som jag var med och startade upp och har 2 av mina 3 barn som är innebandymålvakter. Som morsa så är man glad att man får följa sina killar/tjejer så änge som jag fått göra. att vara med ett glatt gäng idrottande ungdomar det är sånt som gör livet värt att leva :-) Ungdomar är det klokaste folket jag mött i livet. Ett under att ni står ut med oss halv/helgamla saker som alltid kommer med kommentarer som - det var bättre förr :-/ Inte från mig!!! Det är bättre nu!! Krya på dig så du kan återta din plats på isen, lite c-vitamin och inte för tunnklädd på lördagskvällen så är du strax tillbaka på banan. Jag kikar gärna in igen om det är okej för dig.

Kram Marie

2009-04-28 @ 14:45:50
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0