Jag ligger på minus..

... och det är jag nog värd också.

Johan skulle ta min bil till jobbet idag, för han hade så dåligt med bensin och han har mycket längre till jobbet än vad jag har. Jag gick upp som vanligt vid sex och åkte till jobbet med hans bil.
Han ringer mig vid halv tolv, en halvtimme innan han skulle börja, och var smått hysterisk eftersom han inte hittar nyckeln till min bil.
Ops.. den låg förstås i min väska.. som jag hade med mig i bilen på jobbet, och jag var långt bort som f**n när han ringde.
INTE SÅ POPPIS..!!
Men det var faktiskt inte meningen hjärtat..!!

Jag känner mig sjukt seg, vet inte varför. Ska iallafall dra mig upp till Fontin och springa lite nu, får hoppas att jag får lite energi av det..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Gud så kul! När jag var liten så drömde jag om att bli isprinsessa :D Men det vart inget med det hehe

Jag åkte stod på ett par skridskor för första gången på typ 12 år nu i vintras!

Jag kan tänka mig att det är mycket intensiv träning. Hur ofta tränar ni?

Jag fick aldrig prova de nya skorna idag, för jag hade inte med mig verktyg att skruva åt clipsen med :(

2009-04-20 @ 21:24:04
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Jenna

Gud så kul! När jag var liten så drömde jag om att bli isprinsessa :D Men det vart inget med det hehe

Jag åkte stod på ett par skridskor för första gången på typ 12 år nu i vintras!

Jag kan tänka mig att det är mycket intensiv träning. Hur ofta tränar ni?

Jag fick aldrig prova de nya skorna idag, för jag hade inte med mig verktyg att skruva åt clipsen med :(

2009-04-20 @ 21:24:37
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv. joda allt bra med mig, mkt att stå i bara. hur är det sj? träningen går bra? AssÅ? vad kul, jaa shiit vad världen är ltien.. har du träffat emmma? kram

2009-04-20 @ 21:56:13
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0