Laddning

Sitter här och laddar inför min och Emelies löptur.
Fanns inte överdrivet mycket att göra frukost av här hemma, men jag fortsätter ju leva efter mottot
"det är inte VAD som händer som betyder något, utan hur man väljer att reagera".
Ingen idé att jag går runt här och tänker att jag har käkat en dålig frukost.

Igår var det som sagt första isträningen.. Bara det att vår tränare var i Ungern och vår ass.coach hade fått en släng av magsjuka. Båda våra lagkaptener var också borta. TRE timmar teknikträning (speciellt när det var första träningen så vi inte riktigt hade några bra övningar) utan tränare är lite väl långt. Så vi körde igenom alla våra vanliga grejer och sedan blev det lite tidigare hemgång än det var tänkt.
Det var ganska bra ändå, för då hann jag med ett desperate housewifes avsnitt och lite mys i soffan med älsklingen.

Nu kommer Emelie snart ner hit, så det är bäst att fixa allt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jäkla pojkvän som ska hålla på att vela fram och tillbaka =)Får hålla tummarna för att du blir en Ms. Skipper istället!

Jajamänsan, imorgon blir det jobb igen. Så, du är mer än välkommen att komma förbi och käka upp alla våra chevré- och honungssmörgåsar! =)



KRAM!



2009-04-18 @ 15:24:38
URL: http://elindurge.blogg.se/
Postat av: Jenna

Kul att du tittade in och lämnade en kommentar! :)

Vad tränar du för något? Kan det vara ishockey tro?



Hoppas du får en trevlig lördagskväll!

2009-04-18 @ 18:22:07
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0