Slut på ledigheten

Då var påsken över för denna gången, och imorgon är det tillbaks till jobbet igen.
Speciellt sugen kan man väl inte påstå att jag är, men det är ju iallafall bara fyra dagars jobb denna vecka, så det är ju alltid något att vara glad över.
Vi är mitt uppe i vårens besiktningsperiod för tillfället, och det hade vart himla skönt om de hade kunnat välja att besiktiga vårat kontor tidigare än sista veckan denna gång. Så har det nämigen varit de två senaste gångerna.

I lördags drog jag och Johan hem till mamma och pappa där vi var ensamma hemma. Pille och Billman kom dit på ett litet improviserat grillparty. Bara fyra personer, men det blev iallafall jätteroligt, och lagom nivå på det hela.
Annars har det varit lugnt resten av helgen, fått städat endel och så. Hade egentligen tänkt plugga lite, men det blev inget med det tyvärr.

Idag var jag och mamma på Stadium XXL för att inhandla lite nya träningskläder. Fick med mig ett par nya tajts, en t-shirt och en jacka hem. Och dessutom en pulsklocka!!
Vi hade tur, skulle egentligen köpa en mycket enklare variant, men så var det värsta specialpriset på en mer avancerad, för det var utgående modell. Sedan fick vi ytterligare rabatt för han visste inte hur mycket batteri det var kvar, och dessutom ytterligare rabatt igen om man tecknade ett stadium kort. Så det var ett kap!!
Har inte testat den ännu dock. Har inte kännt mig helt hundra nu ikväll och är inte direkt sugen på att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0