Dagen efter

Träningsvärken börjar så sakterligen komma smygandes i vader och lår.
Det blev en riktigt lyckad dag igår som började i ishallen, fortsatte på Liselotts föräldrars altan och slutade på Heden.
Midnattsloppet var grymt kul, men hade antagligen varit ännu roligare om man hade varit lite mer förberedd.
Har inte sprungit så långt som en  mil sedan Göteborgsvarvet, och det kändes, men runt kom vi iallafall allihop under en timme. Vi var anmälda i startgrupp 3 där man skulle springa mellan 51-55 min... lite störigt får jag väl säga att min tid blev 55.23. Är inte helt nöjd, men inte missnöjd heller.
Det var grym stämning iallafall, och så häftigt det var att se alla 11000 löpare i de orangea tröjorna.
Matilda tog lite bilder, så de ska nog komma upp här så fort jag har fått tag på dem =)
Emma, Rebecka och Elin hade cyklarna med sig och åkte runt och hejjade på oss vid flera tillfällen.. Grymt jobbat!!!

Nu ska jag ge mig ut på en liten promenix med Emelie för att få igång benen lite innan det är dags att bege sig till ishallen. Dessutom lämnar Emelie mig ikväll för att bli polis i Växjö.. kommer krävas lite mer planering för att vi ska kunna ses den närmsta framtiden, men det fixar vi säkert..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi gör! :)

2009-08-23 @ 15:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0