Helt plötsligt blev det golf?!

Träningsfri dag nummer två för nya säsongen går så sakterliga mot sitt slut.
Jag började den helt otippat med att följa med mami ut till Gullbringa och slå lite på rangen.
Var ju sådär 5-6 år sedan jag spelade golf sist, så till en början gick det väl inget vidare direkt, men senare faktiskt över förväntan =) Riktigt kul var det iallafall, så det är mycket möjligt att jag återvänder inom en snar framtid.
Efter det åkte vi en sväng till Allum. Fick äntligen köpt en stor handväska där nya laptopen får plats, och även en riktigt snygg ryggsäck. Är verkligen redo för skolstart nu =)

Imorgon börjar period tre på lägret, vilket innebär 2 träningar per dag. Imorgon är det alltså upp ruskigt tidigt igen, så därför ska jag faktiskt krypa ner i sängen nu. Är faktiskt ganska trött efter dagens utflykter, så sängen ser inbjudande ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0