Nystädat



Så här rent tror jag inte vårat badrum varit sedan jag flyttade in.
Har verkligen gjort en totaltrengöring, det enda som är kvar att göra är att rensa brunnen i duschen. Det uppdraget har Johan fått att göra medans jag är och tränar.
Funderar skarpt på att börja göra det här lite oftare så det inte blir lika äckligt.. haha, det låter bra, men det kommer antagligen inte hända. Jag är sämst på att städa. Tyvärr är Johan det också!

Nu har vi lite besök av en annan Johan, så vi har druckit lite kaffe och tjötat gött.
Nu har det äntligen slutat regna och solen tittar fram, så jag funderar på att inta vår middag på balkongnen innan det är dags för träning. Blir en lugn fredagkväll sedan för oss eftersom Johan ska jobba tidigt imorgon och jag ska springa Midnattsloppet imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0