Proppmätt

Sitter här och är ruskigt mätt efter min goda måltid med pannbiff, potatis, sås, lingon och morötter.
Väntar på att Johan ska komma hem med bilen, och sedan blir det tre timmar i ishallen. Idag tränar vi lite tidigare, skönt att inte komma hem mitt i natten för en gång skull.
Dock sa Johan att vi var bjudna på grillning hemma hos Johanna ikväll, så jag antar att det blir att titta förbi där på vägen hem, så kanske inte blir så mycket tidigare idag.

Idag hade jag tänkt städa massa, men har inte fått gjort riktigt lika mycket som jag tänkt från början. Dock är all vår tvätt ren nu, så det är iallafall skönt.

Dags att fixa det sista innan träningen så jag kan åka direkt när Johan kommer med bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0