Jullovsmorgon

Nja det är väl inte helt sant kanske, har faktiskt en föreläsning på måndagmorgon, och dessutom en hemtenta att skriva över julen. Men igår blev vi klara med vårt projektarbete så därför känns det lite som jullov redan nu.
Detta ska dock inte jag ta åt mig äran för, utan det är mina grymma projektmedlemmar som jobbat på så himla bra medans jag fortfarande var i Österrike.
Resultatet av vårt första projekt blev VG med enbart massa positiva kommentarer (vilket vi faktikst var lite missnöjda med, NÅGOT måste det väl finnas att kommentera som vi kan göra bättre nästa gång?). Och jag hoppas på att detta går hem lika mycket =)
Sedan är frågan hur många som kommer på föreläsningen på måndag. Mina klasskompisar kommer verkligen från alla Sveriges hörn, och det är inte bara våran grupp som valt att jobba på för att få lite längre jullov. Tror att många satsar på att vara klara denna veckan och alltså åker hem till sina nära och kära redan i helgen.

Jag har som sagt endel plugg att göra över julen, men idag blir det iallafall inget sådant. Idag är det tvätt och städning planerat. Ikväll är det träningsledigt och Johan har bytt jobbtid så att han också är ledig, så vi tänkte passa på att klä granen och lite sådant mys. Jag har också funderingar på att kila bort till Maxi om en stund för att köpa in lite ingridienser (ingredienser?) till julbak ikväll. Dessa funderingar har jag dock inte informerat Johan om än, så vi får väl se om de går hem..

Tvättstugan kallar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0