Underbar träningstid

Sitter i soffan och tittar på hockeymatchen på Ullevi. Eller ja.. Johan tittar och jag surfar typ.. men ändå.
Hade vart så häftigt ifall vi hade fått åka i pausen som det var snack om. Vet inte vad som hände, men det ändrades iallafall.

Idag blev vår träning flyttad. Har ingen aning om varför, men gissar på att det stavas H O C K E Y. Hur som helst, flyttad till halv fyra istället för åtta. Helt underbar träningstid måste jag säga. Efter både isträning och golvträning hann jag åka och handla och sedan fixa middag till mig och Johan. Skön omväxling mot att i vanliga fall bara hinna hem och lägga sig..

Väntar på att hockeyn ska ta slut så vi kan titta på One Tree Hill boxen Johan fick i julklapp.. men ja okej då, det var lite julklapp till mig själv också. Tror jag ska roa mig med nya HM-katalogen tills dess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0