Happy New Year!!

Nytt år ännu en gång!!
Jag har förhoppningar på tolv lyckade månader, men jag lägger inte så mycket energi på
det där ändå, det blir som det blir helt enkelt.
Ett VM-guld och mycket sol till sommaren är ungefär det jag känner just nu att jag skulle vilja ha ut av detta året.

På tolvslaget drack jag champagne och kramades med massa gamla vänner som jag inte träffat på ett tag.
Sedan blev tyvärr min kära Johan lite för berusad och vi fick gå hem och lägga oss. Men det var en trevlig kväll iallfall.

Lovar inget, men kanske kommer detta året innehålla mer bloggande än slutet av förra året gjorde!!



Harry ser ut att vara ganska nöjd över min puss =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0