Kort jobbdag men mycket annat att göra

Sjukt skön dag på jobbet idag, slutade strax innan ett. Inget att klaga över direkt.
Tack vare det kommer jag både hinna sova lite och fixa iordning massa nödvändiga saker här hemma innan träningen. Inga roliga saker direkt, utan typ diska och plocka iordning, betala räkningar m.m.

Pappa berättade i helgen att Gunde Svan när han var aktiv, hade exprimenterat för att komma på vad han skulle använda för handduk för att torka sig snabbast efter han duschat, allt för att få så mycket tid som möjligt till att träna, äta och vila.
Jag är inte riktigt inne på samma spår, även om det framförallt är de tre sakerna som styr planeringen av mina dagar också, men jag väljer inte bort riktigt allt annat!!

Men nu är det iallafall fyra timmar kvar tills jag ska åka till träningen, så jag kanske tillochmed hinner börja packa lite inför Pragresan. Börjar med sängen iallafall. Ska bli skönt. Sov dåligt i natt.. som väldigt ofta det senaste tyvärr.. ingen aning om varför!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste du också att Gunde Swahn också ville ha riktigt rinnig gröt så han kunde äta mycket och fort!

2009-01-26 @ 14:25:50
Postat av: Joakim Engström

Kolla denna sajt:



bagheeraskiteam.blogg.se

2009-01-27 @ 07:52:44
URL: http://www.joakimengstrom.se
Postat av: joakim engström

oj lycka till!! Vi har SM. Det är vi själva som gör den. Visst är ni på arlanda den 16:e?

2009-01-27 @ 12:54:51
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0