Ensamkväll

Johan är iväg och dricker öl med "grabbarna", så jag har vart ensam ikväll.
Var iväg på spinning på sportlife förut. Himla skönt och det var verkligen ett superbra pass. Grym musik!!
Sedan har det bara blivit mat och att slappa framför TV:n.
Har även lagt upp lite bilder på facebook.

Johan tappade ju min kamera i havet, och samtidigt har min mobil vart totalt störd, så jag utnyttjade ett erbjudande jag fått och förlängde mitt abonnemang, med följd att jag fick en ny mobil.
Valde en med 8,1 megapixels kamera på, och grym blixt. Så jag kan iallafall stolt konstatera att det blivit en hel del kort tagna denna sommar.

Nu ska jag bara fixa matlåda tills jobbet imorgon, och sedan blir det sängen.
2 dagar kvar på jobbet, sedan SEMESTER!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Min mobil är helt kraschad och jag skulle oxå behöva en ny. Har inte heller ngn bindningstid kvar på abonnemanget så jag blev nyfiken på vad för erbjudande du har funnit? =)

2009-07-14 @ 09:25:26
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0