Happy Birthday

Nu har jag pecis slått in ett paket och sitter och väntar på mami som ska komma och hämta mig.
Idag är det födelsedagsfest för Koffe, vilket ska bli mycket trevligt..

I måndags lyckades jag med konsstycket att slå i min högra stortå i garderobsdörren som stod öppen.
Inte något att rekomendera kan jag säga. Tån är förtillfället blå och gör sjukt ont!!
Ringde sjukvårdsupplysningen för att kolla upp vad man gjorde ifall att den skulle vara bruten (vilket jag verklingen inte hoppas på). Hon sa iaf att även om den nu skulle vara bruten så gör man ingenting. Det är bara att använda skor som gör så lite ont som möjligt (hon föreslog träskor), eventuellt tejpa ihop den med tån bredvid, samt käka smärtstillande.

Fortfarande 2½ vecka tills jag ska ta på mig mina skridskor igen, så hoppas på det bästa!!
Nu blir det sista fixandet innan mamma kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0