Då var det måndag igen..

... men jag måste säga att denna dagen artat sig ovanligt bra ändå.
Följde med Erik och Petra upp till Fontin direkt efter jobbet. Hade ju ändå planerat löpning idag, men vips så blev det så mycket roligare när man fick sällskap. Varmt och svettigt var det i solen, men skönt att få träningen avklarad direkt.
Sedan ringde jag Lillebror och frågade om han ville hänga med och bada,så vi åkte till Ingetorp och hoppade i.
Varmt kan jag ju inte direkt påstå att det var, men det var skönt och uppfriskande.

Nu sitter jag på balkongen och har det skönt i solen. Pratade precis medJohan somsa att det kanske blir båt hela helgen igen.
Jag hade egentligen planerat annat till denna helgen, men om det här vädret håller i sig så tänker jag nog inte banga en båthelg till.. Ska bara snacka ihop mig lite med Emelie först.

Nu skajag strax börja fixa lite mat som ska vara klar när Johan kommer från jobbet. Duktig som han är cyklar han idag, så han är nog glad om middagen väntar på honom. Jag funderar på att promenera bort till Maxi och köpa en fläskfilé att grilla på vår elgrill på balkongen, och så är jag riktigt sugen på att testa den här salladen.



Bild lånad av Jenna


Kommentarer
Postat av: Jenna

Inga problem!

Lagade du salladen? :)

2009-06-22 @ 20:01:44
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0