Väl Godkänt!!

Ruskigt dåligt bloggande den senaste tiden.
Helgen var händelserik.. började otrevligt med lite otur på träningen i fredags..blev inte mycket sovet den natten.
Men fredag och lördag blev desto bättre.. underbar helg med min underbara Emelie. Massa sol, lite vin, trevlig uteservering, massa cykling och en väääldigt mysig picknick..

Nu har jag väntat och väntat på resultatet på min tenta. Inte förrän idag när jag såg att man nu var tvungen att anmäla sig till omtenta senast imorgon började jag förstå att jag VERKLIGEN borde ha fått det. Först då kom jag på att vi har en "student-mail". Har typ vart inne på den en gång, och eftersom man fick skriva i på tentan vilken adress man ville ha resultatet till så tänkte jag inte på att gå in där nu heller. Men där låg det iallafall.. mailet med rubriken "resultat tentamen".
Stod inte mycket mer än "du har klarat tentamen och får väl godkänt på kursen".
Sjukt gött känns det. Väl godkänt var det bästa man kunde få, och jag var sååå nära att lägga ner flera gånger, eftersom jag egentligen inte läste kursen av någon spec anledning.. men nu känns det ju klart värt det =)

Undrar om jag kommer kunna sova inatt, är extremt varmt här hos oss..


Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Väl godkänt! =)

Underbart och grattis tjejen!!

Nu blev hela min dag ljusare, alltid kul när någon lyckas med något som den inte förväntat sig att klara :)

Arvingarna? Nej mina favvisar är och förblir Vikingarna =) Men visst e de goá grabbarna i Arvingarna också :)

Krya på dig nu så att du kan komma igång med träningen inför kommande säsong. Lagom sol och lagom vitaminer i kombination med lagom motion ska vara bra för imunförsvaret :)

Kram Marie

2009-06-02 @ 10:37:01
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0