15 km - känns i benen

Hade tänkt mig längsta passet inför GBG-varvet idag, och när jag stannade visade pulsklockan på 15,6 km.
Kändes helt ok, men benen var BRA trötta efteråt.
Blir mycket om träning nu i bloggen, men det blir ju mest jobb och träning.

Igår och idag har jag dock ägnat x antal timmar åt storstädning här hemma också.
Idag överraskade jag mig själv lite med att få för mig att tvätta golven. Något som verkligen inte hänt många gånger sedan jag flyttade in här. Tog iallafall fram vatten och blandade i medel och allt. Sedan hittade jag inget skaft till moppen. Men orka hälla ut allt igen då utan att ha städat? Nej, det kändes ju lite onödigt.. så jag låg helt enkelt på knäna och skurade golven för hand.. Haha.. lite gammaldags kanske, men nu är det iallafall rent och fint här =)

Efter jobbet idag fick jag med mig Emelie och Jennie till Sushi07 för sushi buffé. Det var riktigt längesedan nu, och lika gott som alltid. Camilla och Maria var med också, men de vågade sig inte på någon sushi idag. De ska nog lära sig så småningom..

Nu blir det ett avsnitt desperate innan det är läggdags..

Kommentarer
Postat av: sofie

tränar du inte på is längre?

2009-05-06 @ 18:13:58
URL: http://sofiehilmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0