Fullspäckad helg..

Jag känner mig faktiskt helt färdig efter den här helgen.
I fredags hade vi först lite spontan after-work på jobbet innan jag och Johan åkte in till stan till Johans mamma och åt middag. Sedan var det dags för vår julklapp, Joe Laberos tältturné på Heden.
Shit vad coolt.
Jag och Johan såg Trollkarlens hemligheter några gånger på TV i vintras, så jag spanade för fullt efter hemliga avsatser på/bakom borden och sånt, men shit vad duktig han var. Jag FATTAR verkligen inte hur han gjorde..

Igår var det förberedelser hela dagen hemma hos mamma och pappa innan gästerna började komma vid fem. Det var jättelyckat, och OJ vad mycket fina presenter vi fick. Hade jag verkligen inte väntat mig. 
Tack så jättemycket allihop!!
Min morbror tog tydligen närmare 150 kort med sin fina systemkamera, och brorsan knäppte nog några med, så jag ska återkomma med bilder =)
Tack så mycket också till våra underbara föräldrar som fixade all mat och "jobbade" hela kvällen med att diska och plocka fram/undan..

Idag var det isträning från nio till tolv (aningen trött). Efter det var det hem igen till mor och far, denna gången med hela laget. Vår tränare har en liten tradition att hon då och då bjuder på supergod ungersk korv. Eftersom träningen var i Kungälv var det lite långt för oss alla att åka till klubbrummet i Landvetter eller hem till Andrea i Mölnlycke, därför passade det bra att vara hemma hos oss.
Det blev supergoda mackor (som vanligt), och så tittade vi än en gång på fimerna från VM. Tittade även på ett element i taget där filmen var i hopklippt i den ordningen som lagen blivit placerad i respektive element... Tja... vad ska man säga.. man blir bara förbannad.. Bedömningssport... ussch!!

Åkte sedan ut till Johans mamma igen och tittade lite på Johans lillebrors första fotbollsträning... Gulligt!!
Trots att jag känner mig helt slut nu så ska jag ut på en liten löprunda.. Blir nog ganska lugnt dock.

Tack än en gång för en underbar förlovningsfest =) 

Kommentarer
Postat av: Anonym



Ang bedömningssporter och då teamåkning. Det blir färre lag, domarna kan inte döma kommer sporten överleva??



Och Grattis till förlovningen!!!!

2009-05-11 @ 07:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0