Helt plötsligt blev det fest..

Japp.. Johan har vart ute hela dagen och kollat på "Kungälvs-cruisingen".

Det är väl allmänt känt här omkring att det finns raggare i Kungälv. En lördag i maj varje år är det dags för alla dessa raggare att köra på tåg genom Kungälv. Inte vet jag hur de kommer överrens, men en i varje bil kör ju, och är förhoppningsvis nykter, och de andra (så många som får plats) dricker sjukt mycket och hänger mer eller mindre nakna ut genom bilrutorna. Allt till dunkandet av typ sommarnatt eller I natt är jag din.

Hur som helst ringde Johan och frågade om det var ok att han och tre kompisar kom upp och tog några öl på balkongen..  Det tänkte jag väl att det inte var så farligt trots att jag fortfarande är sjukt förkyld. Jag satte mig faktiskt tillochmed på balkongen och tog en öl med dem. Bara det att sedan började telefonen ringa, och nu är det typ 15 killar och jag här hemma...

Ja, ja.. förmodligen drar de på krogen snart, så det är väl ingen skada skedd direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0