Hittade detta, och insåg just att mina ben fortfarande är ganska pigga..


Kommentarer
Postat av: Jenna

Det låter ju jättekul =) Jag vill oxå kunna kombinera det till mer träningsinriktat egentligen, och hoppas på att jag kan få till nåt om jag har kvar ena foten i gymvärlden och riktar in mig mot det.



Vart kommer du läsa nånstans?



Du får ha en fin dag!

2009-05-06 @ 08:21:02
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Marie Nygren

Hej Tjejen :-)



Kul att få vara med på dina förberedelser inför dagen D.

Kan du inte berätta lite om hur du tänker runt mat och dryck också nu när det närmar sig? Skulle vara både kul och intressant läsning. Suchi är tydligen en bra variant ;-) (personligen äter jag inte fisk alls)

Ja!, jag tar gärna hjälpa med design :-) :-)

Av ren nyfikenhet så undrar jag också om du fortfarande åker skridskor och hur länge eran säsong inom den sporten håller på? Har ni fortfarande isträning? Hur håller man ihop laget/intränade program osv. mellan säsongerna?



Ha en tokbra dag och njut av regnet - snart är solen tillbaka (hoppas jag)

2009-05-07 @ 06:44:02
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Emelie

MEN STANNA DIN JÄVLA SPETA! jag kunde inte titta klart, kan inte det där vara farligt?

nä jag lever hedanefter efter måttot "det är aldrig för sent att ge upp". herreguuud

2009-05-07 @ 15:14:14
URL: http://www.nogg.se/tjader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0