Nu är det slut på vilan

Japp.. nu är tightsen på och iPoden laddad.
Ska bara vänta några minuter till så att min lunch verkligen hinner lägga sig ordentligt, sedan blir det ett hårt löppass i Fontin. Jag och Emelie gjorde en liten mjukstart igår efter att båda har varit ordentligt förkylda.
Vi orkade oss runt en mil iallafall, men fort gick det inte.
Usch, hatar verkligen känslan efter att man varit sjuk, känns alltid ordentligt på konditionen.

Jag hoppas att mina nya skor vill bli vän med mig idag.
De har inte kännts helt hundra de tidigare gångerna jag sprungit, men det har iallafall blivit bättre och bättre för varje gång. Men nu börjar det snart bli lite tidsnöd.. om det inte känns bra idag får jag nog ta mig en ordentlig funderare.. bara två veckor kvar till GBG-varvet, och det känns inte kul att göra premiären med ett par skor där jag riskerar att få ont.
Jaja.. time will tell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0