Svettigt

Ruskigt jobbigt var det med intervaller idag.
Har inte kört något så "hårt" intervall pass innan, så det är svårt att säga om det var beroende på förkylningen eller inte. Antar att det hade vart rätt jobbigt även utan. Ska alldelles strax in i duschen så att jag e klar när Johan kommer hem. Tror att vi kanske ska åka ut och kolla hur det ser ut där vi förmodligen ska lägga i vår båt.
Har käkat lite.. jag har varit dålig med återhämtningsmålen tidigare, men efter senaste föreläsningen i kursen jag läser på distans så har jag verkligen försökt bättra mig. Har ju egentligen vetat innan också att det är väldigt viktigt, men jag har inte vart så duktig på det iallafall.
Tycker ofta det är svårt att äta direkt efter ett jobbigt pass, men det är ju inte speciellt mycket som krävs direkt.
Duschen nu, kan VERKLIGEN behövas =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0