Ishallen imorgon

Mår nästan helt bra nu, övervägde faktiskt att åka till träningen, men med tanke på att denna förkylningen gått upp och ner som värsta berg och dalbanan så valde jag att inte riskera något.
Har haft massa mer energi idag, och något som ofta händer efter att jag varit sjuk är att jag blir sugen på att städa. Känns bra att få det rent och fräscht runt sig och städa bort "sjukdomen".
Så nu är det jättefint här och vi har myst med lite god mat, tända ljus och Ensam mamma söker.

Imorgon blir det alltså med största sannolikhet ishallen. Hoppas såååå, har saknat alla.
Ska bli extremt skönt att röra lite på sig igen, känner mig helt förslappad nu =P
Imorgon är det även skola mellan 10.15-11.45.  Ingen speciellt lång dag alltså, men det passar bra med en mjukstart på veckan nu ju..
Sängdags nu.. ska se till att fortsätta sova mycket nu så kanske man slipper fler förkylningar..


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad härligt med städ och rensning! Tycker det känns så skönt att påbörja en ny vecka när allting är snyggt och fräscht :)



Japp praktiskt kan helt klart vara snyggt oxå :) Även om de snyggaste stövlarna jag fann ute i butik inte kändes lika bra på fötterna.. Jag fann dem på Din Sko för bara 500 kr. De är dock i syntet, men kändes mycket bekvämare än de snyggare läderstövlar som jag hittade!

2009-10-04 @ 22:53:40
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0