Kul lördag... inte..

Jahopp, det här var ju skoj..
Har suttit hela dagen och väntat på att Johan skulle sluta jobba så vi kanske kunde mysa till det lite
med någon bra film och lite mat.. Men när han väl kom hem så var han hemma isådär en kvar. Lagom länge för att äta upp det lilla godis vi hade kvar från igår. Sen skulle han iväg och träffa några kompisar och bowla.

Åh... jag vill vara frisk!!
Ikväll hade planerna varit shlagerfest och utgång på Gretas med ett gött gäng från klassen, men icke.. istället får jag sitta här och tycka synd om mig själv framför TV:n.
Inget vidare, men förhoppningsvis leder det till slutet på denna skitförkylning..



SAKNAR ER!!!!


Kommentarer
Postat av: Walentin

virus i kroppen :( eh, jag är itne deppig :) finns annat o göra.. men tråkigt känns de! läget då? :)

2009-10-03 @ 20:14:52
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0