Laddar för fotboll



Ska strax in till stan och träffa goaste klasskompisarna för lite middag på Vasastan innan det är dags för ödesmatchen. Johan har redan dragit iväg på förfest med sina kompisar, så jag sitter här i min ensamhet. Skivan med fotbollslåtar från EM-resan till Österrike förra sommaren spelas på högsta volym.
Jag kan inte kalla mig ett fanatiskt fotbollsfan, men efter besök i Berlin och Österrike under de senaste VM och EM tycker jag iallafall att det är sjukt kul när det gäller landslaget. Eftersom förlust ikväll mer eller mindre innebär att det inte blir något VM för Sverige nästa sommar så bryr jag mig faktiskt extremt mycket om resultatet idag.
Sverige klädsel på och grym stämning =)



Innsbruck, Österrike sommaren 2008, efter Sverige-Spanien


Kommentarer
Postat av: Walentin

Härligt :P

2009-10-10 @ 18:54:42
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0