Skönt besked..

Läste i en klasskompis blogg att hon fått reda på tentaresultatet och loggade naturligtvis direkt in på vår studentportal. Usch, hann verkligen få ordentligt ont i magen innan jag fick upp rätt dokument, men det var visst helt onödigt. Ett fint betyg i två bokstäver stod efter mina fyra sista siffror.. Shit vad skönt, jag trodde nog faktiskt inte att det skulle räcka till VG. Eller ja, sjukt svårt att avgöra faktiskt.
Hade lätt vart nöjd med G, men det här känns ju naturligtvis ännu bättre.
Hade det inte vart träning både ikväll och imorgonbitti hade det nog nästan vart värt att fira lite.

Idag skulle jag gått upp klockan sju och tvättat.. Vaknade vid tio någon gång av ett sms från Emelie där hon undrade om vi skulle ses.. Hm, dagens tvätt/städ/plugg-planer har det inte blivit så mycket av, men väl någa trevliga timmar med Emelie.
Man får ju faktiskt passa på när hon är hemma från Växjö.
Vi testade nya cafét i Kungälv. Riktigt fräscht och trendigt var det, och jag åt ebn sjukt god sallad med kyckling och massa annat gott.

Nu är det hög tid att bege sig till ishallen för två timmars träning och sedan lite lagmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0