Träningstisdag

Oj oj oj sicken dålig uppdatering det vart här då..
Sitter just nu och häller i mig lite kaffe och ska strax gå bort til Mc Donalds för att bli upphämtad av Jossefin. Fysträning i Skatås följt av två timmars isträning i Kortedala är vad som står på planeringen denna tisdagskväll.
Har precis laddat in massa filer från min pulsklocka på datorn, lätt att man fastnar och sitter och granskar.. Inser dock att jag ska försöka bli bättre på att lägga in filerna direkt så man kan skriva lite mer ingående vad man gjort och vilken känsla man hade..

Annars är det full fart med isträningar och skola..
Hade en supermysig lunch idag med Hanna på köttbullekällarn.
Väckte allt endel gymnasieminnen till liv, då jag, Hanna och Ellen ofta åt där på måndagarna mellan skolan och träningen. Tror knappt jag varit där sedan dess..

Nu blir det till att packa... vattenflaska, torra träningskläder, frukt, iPod....
Liten minneslista till mig själv bara =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0