En MHM-nolla



Nu har vi nästan avklarat första nollningsveckan.
I onsdags var det pubrunda där målet var att gå till pubar som började på så många olika bokstäver som möjligt. Vi vann nog inte direkt den tävlingen då vi inte var så effektiva, men däremot var vi ganska bra på uppdrag nummer två, nämligen att samla saker från de olika pubarna. Stöld var dock absolut förbjudet.
Eller vad sägs om en BH (?), en flaska, en handduk, en bartenders t-shirt m.m
Hoppas på att det ger endel pluspoäng.

Igår var det sedan premiär på Studentklubben på Parken.
Jag har inte varit där sen det var Honey, så det var ju kul att komma dit och se, och man blev nästan lite nostalgisk av att gå ner på undervåningen där Honey altså var förr. Jag och Sofie hängde ju där en hel del det året vi var 18 om man säger så.
Hur som helst var det superkul båda dagarna.
Igår försökte jag dra med mig Jennifer efter träningen eftersom det visar sig att hon pluggar Sports Coaching och det är massa från hennes klass i min nollnignsgupp. Hon sa att hon skulle fundera på det, och jag trodde nog hon skulle banga, men helt plötsligt stod hon där i trappan när jag skulle gå upp.
Jättekul!!

Nu ska jag gå ner och titta om min bok har kommit med posten idag, annars får jag nog gå bort till biblioteket och se om de har den där (vilket de säkert inte har). Hade verkligen behövt plugga lite i helgen.
Det som är skönt är väl attjag har hört att det är väldigt många andra som inte heller har fått boken än.

Nedan är lite blandade bilder från de två nollnignsdagarna.

 

   

1. Therese och Mikaela   2. Våra Phaddrar Junior och Malin
3. Jempas klasskompisar från sportscoaching   4. Simon och Emma
5. Emil och Simon



Kommentarer
Postat av: Annika

Söt för att vara en nolla!

Kram

2009-09-04 @ 16:36:39
Postat av: Jenna

Vad roligt att ni oxå verkar ha kalasroliga nollningstider :) Har ni kommit igång med plugget eller är det mest fest som gäller? Jag har inte ens hunnit öppna böckerna ännu. Nästa vecka får det bli bättre tag med det! Utbildningen verkar toppen och jag ser verkligen fram emot höstens kurser :) Vi kommer ha ca 3 heldagar schemalagt i veckorna. Lite mer nu i början dock. Har knappt hunnit träna i veckan. Ska bli skönt lite rutiner och tid för träning och sömn när nollningen är över, även om det sannerligen är en galet rolig tid! För oss väntar en till nollningsvecka. Hur länge håller eran på?

Hoppas du får en trevlig fredagskväll! :)

2009-09-04 @ 18:49:39
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0