Seeeeg

Sjukt opruduktiv dag.. vet inte riktigt vad det är med mig.
Hade tänkt gå upp vid nio, men det ändrades till typ elva... inte alls bra.
Sedan började jag morgonen med att titta på första avsnittet av Ensam mamma söker på datorn. Det var säsongspremiär i söndags när jag tränade. Haha, tycker faktiskt om det programmet riktigt mycket!!

Det enda duktiga jag gjort idag har väl varit att beställt två nya böcker till skolan. Vilket också resulterar i att jag är typ 550:- fattigare. Har försökt leta på bibliotek och blocket och allting, men det går inget vidare, så det finns inte så mycket andra val än att köpa. Hoppas verkligen det går att sälja dem sen.

Igår var det dags för första seminariet i skolan, och det var helt okej. Vi var i små grupper och skulle diskutera utifrån tre frågor. Eftersom det vi håller på att läsa just nu (vetenskapsteori) är sjukt flummigt så finns det ju inte direkt några rätt och fel svar.
Prova själv att svara på frågan: hur vet man med säkerhet att något är sant??
Fick iallafall pratat med lite fler nya människor igår, man träffar fortfarande folk som man inte ens visste gick i samma klass.. kul att en tjej i min grupp igår är tillsammans med en spelare i Gais eftersom att MIN pojkvän är galen i dem..

Nu ska jag nog knalla mig bort till affären.. funderar på det här till lunch, och det här till efterrätt/mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0