Skolan igång




Efter att ha väntat och väntat och väntat sen den där dagen jag fick antagningsbeskedet så har skolan faktiskt satt igång och jag kan numera kalla mig student. Känns lite konstigt än så länge dock, eftersom att jag hittils inte kan påstå att det varit speciellt ansträngande. Har bara varit massa (MASSA!) information och lite lekar och sådant.
Idag går bussen till skolan först om två timmar, jag har alltså haft en riktig slapparmorgon här. I eftermiddag är det dags för nollningsinfo och efter det är det den första nollningsaktiviteten. Tråkigt nog kan jag tänka mig att jag inte hinner vara med på den eftersom det är träning i Landvetter halv sju =(

Vår hemliga resa med laget i helgen var för övrigt GRYM!! Våra hemliga kuvert ledde oss till Rebeccas sommarstruga i Kungsviken på Orust. Här väntade hela laget på oss (vår bil kom sist) tillsammans med massa kräftor, snapsvisor och lekar. Alla sov över och morgonen efter fick vi en lång och mysig frukost i solen. Det blev verkligen lyckat, och "partygruppen" hade gjort ett grymt jobb!!!

Ska försöka göra lite nytta här nu innan det ä lunchtime!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Är det lärare du ska läsa till? Kram

2009-09-02 @ 10:42:57
URL: http://nyalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0