Tankar om natten

Kan verkligen inte sova, och är det något jag har lärt mig så är det att kan man inte sova, så KAN man inte sova... det e ingen idé att ligga där hur länge som helst och vrida på sig och få panik över att timmarna går och att man snart ska upp.
Därför sitter jag här med en kopp te och massa bloggar att läsa.
Vid sånna här tillfällen är man glad att man ligger lite back på bloggläsandet.

Har vart en konstig dag... funderat mycket på både det ena och det andra.

Ser fram emot morgondagen. Föreläsning 10-12.. mina nya klasskompisar kan vara de underbaraste..

Dagens (nattens) bild blir på mig och Emelie... för guuud vad jag saknar dig vännen.. hoppas verkligen vi hinner ses i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0