Thursday

Antingen får jag fortfarande betala för min dåliga sömn mellan måndag och tisdag (vilket känns lite väl längesen), eller så håller jag på att bli sjuk =S
Var bara i skolan 2 timmar idag, ändå somnade jag på bussen hem, och nu har jag sovit i över en timme här efter att jag ätit lunch.. Iiiih, vill verkligen inte bli sjuk.
Vill ju kunna träna och så är det ju suuuuuperhårt tentaplugg som gäller i helgen, och det känns som att jag kommer behöva vara så pigg det bara går då.

Sista föreläsningen avklarad idag alltså, så nu är det bara att nöta..
Har lite kvar att läsa i böckerna först iof. Aaah, förutom träningarna och en snabbdejt med Emelie imorgonkväll så kommer helgen inte få innehålla mycket annat.

Sitter nu och väntar på att Johan ska komma hem med bilen så jag kan komma till träningen.
Hoppas min lilla tupplur har gjort sitt så jag orkar fokusera på 3 timmars isträning, men det tror jag nog..
Lite kaffe nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0