Torsdag

Sov helt sjukt dåligt inatt, så var lagom seg när klockan ringde imorse.
Dagen inleddes med föreläsning i 2.45 minuter.. underbart när man är trött.. nja, var lite små segt faktiskt.
Men resten av dagen blev bättre. Jag, Therese och Mikaela käkade lite lunch i skolan, satte oss och läste/antecknade i biblioteket i ca 2 timmar och efter det när vi kom ut var det plötsligt strålande sol och lagom skön värme. Vi köpte varsinn glass och satte oss vid Lejontrappan och pratade och njöt av solen.
Så trodde jag inte skoldagen skulle sluta när jag stod och småfrös i väntan på vagnen imorse.

Efter att jag kom hem har det bara varit slappande i soffan. Fotboll, Idol och nu Fråga Olle dokumentär.
Nu blir det nog väldigt snart sängen så jag är redo för skola, träning och eventuellt nollningsaktivitet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0