25-årsfest

Idag är jag trööööött.
Igår var jag och Sofie på 25-årsfest (x2) för en gammal tjejkompis och hennes pojkvän.
Vi hade nog inte tänkt stanna så länge, men helt plötsligt var vi bland de sista som var kvar.
Var en mycket trevlig tillställning med såväl unga som gamla.
Jag och Sofie lyckades också oväntat nog att ta oss till final i poängpromenaden (sjukt svåra frågor, så det trodde jag verkligen inte). Till final gick tre par, och den var i form av en danstävling..Ops!!
Jag och Sofie bestämde oss iallafall för att gå all in, och vi sprang ut i hallen och körde en snabbrepetition av dansen från Discoprogrammet -07. Den dansen har ju dock redan gett oss en vinst, så denna gången fick vi se oss slagna av någon morbror som "strippade".
Kul var det iallafall, och så fick vi höra den roliga nyheten att Nenne och Lenny ska få en liten bebis i Februari.
Himla kul.. och sugen blir man.. Men, men.. först ska vi fixa hem ett VM-guld.
Snart ska vi hem till mami och få lite mat (mer regel än undantag nu när hon är hemma från USA), och sedan är det dags för FYRA timmmar is.. DAgs att peppa lite för det tror jag, för just nu är jag seeeeeeg.


Bjuder på en galet gammal bild. För gårdagen förde med sig en hel del minnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0