Borta bra men hemma bäst

Hemma... och det känns helt underbart!!

Hade verkligen behövt hinna till skolan idag, men en punktering på motorvägen strax efter Helsingborg satte stopp för det. Ja, ja... hur jobbigt kan det vara att utföra en egen liten experimentell matlagning och sedan skriva en rapport på tre sidor..
Okej, antagligen lite jobbigare än att steka pannkakor i några timmar med goa klasskompisar och improvisera fram en muntlig redovisning på en kvart, men jaja.. jag är inte den som tänker vara bitter.

Det är som sagt helt underbart att vara hemma.
Det är snö och lampor och allmän julstämning här.
Jag längtar faktiskt riktigt riktigt mycket till julen i år, och framförallt alla människor som jag ska få träffa.
Dels alla släktingar men också de kompisar som kommer hem över julen som har bosatt sig på andra ställen och som man ser alldeles för sällan.

Nu ska jag mysa lite med Johan. 
När jag kom hem idag stod det en bukett rosor på bordet och ett jättegulligt kort..
Han kan när han vill min älskling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0