Mysfredag

Åh vilken mysig dag jag har haft..
Började med att promenera runt i Kungälv med Sofie och leta efter en födelsedagspresent till Malin som fyller år imorgon. Sedan satte vi oss och tog en låååång fika på Nyfiken.
Var jättesoligt och fint ute förut, men usch vad kallt.

Snart är det dags att bege sig till träningen, oh efter det ska vi hem till Hanna och ha lite julmys med bästa laget. Även dags för julklappsutdelning. Vi startade en liten tradition förra året, alla fick dra varsin lapp med ett namn på. Till den personen ska man sedan köpa en personlig julklapp för ca 100 kronor. Riktigt klurigt ibland, men förra året hade alla kommit på jättebra grejer, så det ska bli spännande att se ikväll.
Jag är faktiskt riktigt nöjd med min julklapp iallafall, så det kan jag berätta om senare.

Imorgon kommer mamma hem och ska vara hemma över jul och nyår. Ska bli så mysigt att ha henne hemma ett tag. Har inte träffat henne på typ fyra månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0