Saknad!!

Många av mina vänner som inte egentligen kommer från Göteborg verkar ha en väldigt stor hemlängtan nu när julen närmar sig. J
Jag kan ju inte direkt längta hem, men de senaste dagarna har jag verkligen kännt av hur mycket jag saknar de vänner som har flyttat härifrån.
Flera av mina allra närmsta vänner har flytt Göteborg för att plugga i andra delar av Sverige och Världen.
Som tur är hoppas jag hinna träffa dem allihop nu under julen då de kommer hem.
Saknar verkligen att ha dem nära så man kan träffas spontant..


Min BÄSTA Emelie... vad jag saknar dig!!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hallå där!



Du verkar ju oxå läsa massa spännande den här terminen :) vad läser du exakt? mikrobiologi och kemins grunder har jag med läst..

Jo jag valde att återgå till mina Beteendevetenskapliga studier, jag har ju läst 60hp psykologi innan kostvetenskapen. Anledningen till det är att jag inte tror att Dietist är helt rätt väg för mig. Min stora dröm är fortfarande att jobba med kostfrågor, men inte främst inriktat mot sjuka vilket de flesta dietister ju arbetar som (utan snarare ur friskvårdsperspektiv). Jag hoppas på att kunna bygga upp en kost/hälsobana vid sidan av min beteendevetenskapliga grund (som är klar om 1,5-2 år). På ngt vis ska jag nog kunna hålla på med det ändå, om än till en början endast som sidospår :)

2010-12-10 @ 16:11:59
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0