BK Häcken mot Barcelona

"För mig är denna tentan som att jag är BK Häcken och jag måste spela oavgjort mot Barcelona.För mig är denna tentan som att jag är BK Häcken och jag måste spela oavgjort mot Barcelona."

Så lär en fotbollstokig klasskompis sagt angående fysiologitentan på onsdag.
Skön jämförelse.. och jag förstår precis. Det är galet mycket som ska tryckas in.

Alla mina klasskompisar råpluggar för tillfället, jag pluggar också, fast inte alls i samma omfattning. Jag borde verkligen ta till vara på dessa dagar som är avsatta för instudering, men så var det det där med kniven mot strupen som behövs. Missar tentan på onsdag eftersom vi då åker till Schweiz för årets andra internationella tävling.
Nu blir det träning innan vi tar helg här hemma..


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul jämförelse!



Jag har också läst fysiologi och anatomi. Är ett tungt ämne men kul och ha! Om jag inte läste fel hade du gått massörutbildning också! Jag me!



Vad är det du läser?

2010-02-15 @ 08:04:11
URL: http://ellaskostochfriskvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0