Bli frisk nu då...

Johan har vart sjuk sen i tisdagskväll, och det börjar bli rätt tråkigt.
Med sex isträningar kvar på hemmaplan innan avresa till Frankrike är det inte direkt läge för mig att bli smittad, så därför försöker jag hålla mig borta så mycket som möjligt från honom.. Tråkigt.. saknar mitt hjärta fast han finns på andra sidan väggen.
Idag har jag tagit de väldigt passivt. Känner små otäcka förkylningstecken i kroppen, så hoppas på att en vilodag skulle trycka tillbaka dem. Tror inte det är förkylning från Johan dock, han är inte förkyld, bara massa feber..

Rymde till mamma och pappa i morse, för att hålla mig borta från Johan och bli lite uppassad... fick både frukost och lunch och vi roade oss med att se på skidor och konståkning på TV. Har pluggat lite också, men som sagt var ju tanken att vila så mycket som möjligt.

Imorgon börjar en ny skolvecka.. inte lika intensiv som den förra, då jag tror morgondagen är den enda med föreläsningar hela dagen. Känns passande med tanke på att det som sagt är sista träningsveckan innan tävlingspremiär i Frankrike... lär inte bli så lugnt på träningsfronten alltså..

Nu ska jag bädda iordning åt mig här ute i soffan... åh, älskling... bli frisk nu då..!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0