Allsång

Ikväll har jag vart på allsång här i Kungälv med gamla arbetskamrater.
Jag tvekade in i det sista på grund av vädret, men Maria sa REGNKLÄDER!!
Sagt och gjort.. jag rotade fram Johans gamla regnbyxor från garderoben (regnjacka har jag en superfin från Helly Hansen som jag fick av Johan inför förra årets båtsäsong). Dock visade de sig vara meeeega stora. Förstår inte hur de kunde vara lagom till honom, han har ju typ smalare ben än mig =P
Traskade istället bort till Maxi och fyndade ett par svarta regnbyxor för 149 :-
Som hittat!!
Sen satt jag glatt i det blöta gräset, sippade på mitt rosé vin , sjöng allsång och njöt av typiskt svenskt sommarväder.
Imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder både från ikväll och från min födelsedag.
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid mitt hjärta som sover sen någon timme..


Kommentarer
Postat av: camilla

tjo! Det ligger alldeles vid borås Knallenland... Lillåvägen heter vägen.. vi åkte med Gps så jag kom inte riktigt ihåg vart jag svängde av och hur jag åkte..men jag vet att du ska inte in i knalleland.. ligger 2 minuter med bil ifrån mcdonalds vid borås arena typ.. :) åk åk åk :D hehe här e det gött lider på jobbet utan semester hehe :) kram

2010-07-15 @ 08:44:31
URL: http://cutefjant.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha är det så illa?? ;) ja men detär bra att man kan 'luras' då! jag hade aldrig testat dolmio innan men jag blev riktigt positivt överraskad! mums! :)

2010-07-16 @ 07:59:33
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Postat av: Joel

Fan vad du uppdaterar ofta!

2010-07-25 @ 12:40:39
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0