En dag kvar..

Så, nu är alla skoluppgifter inskickade. Har redovisning imorgon, men det känns inte allt för betungande. Efter det drar hela klassen till slottskogen och firar att det är sommarlov. Hur underbart som helst.

Nu har jag suttit och googlat lite till om vad vi ska göra i USA. Har fått jättemycket bra tips från folk vars bloggar jag skrivit på och frågat. Tack så jättemycket allihop!!
Det är mycket saker som lockar, tyvärr är det ju bara en vecka vi är där, och dessutom är inte vår ekonomi på topp, men det som är skönt är att vi ju med allra största sannolikhet kommer komma tillbaka inom en relativt snar framtid, så man måste kanske inte göra allting heller.

Johans dator har typ totalkraschat och eftersom det är min gamla dator så har jag jättemycket bilder på den som jag naturligtvis aldrig gjort en backup på. Nu har jag precis fått igång datorn efter många om och men och håller på att kopiera över allt till vår bärbara hårddisk... håller tummarna för att jag ska hinna få över allt. Tänk vilken ångest att bli av med flera års bilder..

Nu är det snart dags att ge sig iväg på lagmöte och sedan 1,5 timmes isträning. Funderar på om det var idag vi skulle köra isintervaller, vilket isåfall innebär att det blir en sjukt jobbig träning.


Bjuder på en härlig sommarlovsdrink en dag i förväg...


Kommentarer
Postat av: Tjäder

www.newyorkpass.com



Detta hade vi när vi var i New York. äkta turist ;)

2010-06-02 @ 17:19:53
URL: http://somendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0