Goodmorning USA

Jaha, här sitter jag, pigg som en mört fast klockan inte ens slagit sju.
Har varit uppe ett tag och ätit frukost med mamma och försökt gå igenom diverse kartor och grejer för att få ett litet hum om vart vi kan ta vägen under dagen när mamma är och jobbar.
Väderprognosen säger strålande sol och 75 grader Farenheit, vilket iof inte säger mig ett smack men tydligen ska vara rätt varmt, så jag tror mest vi kommer ligga vid poolen idag. Dock ska jag strax ge mig iväg på en liten cykeltur och kolla in omgivningarna. Johan ligger fortfarande och sover så jag får passa på innan, för vi har bara en cykel..


Kommentarer
Postat av: angelica

Kul att du börjat blogga igen! Åh USA låter inte helt fel...här hemma är det bara regn å åter regn...hälsa din kära mamma! Kram å njut av värmen!

2010-06-09 @ 14:02:49
URL: http://angelicamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0