Prinsessbröllop, klänningar och fest



Jaha, nu sitter jag visst här framför TV:n ändå.
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle bry mig det minsta om dethär spektaklet, har bara tyckt det vart tjatigt innan. Men det handlar ju faktiskt om lyxig fest och sjukt fina klänningar, så inte helt otippat att jag skulle gilla det här ändå =P
Bilden ovan hittade jag i en annan blogg, EdsvikenF, där finns fler bilder på fina klänningar och kommentarer om dem. Kul att läsa om man är intresserad av det.

Ända sedan jag och Johan förlovade oss för lite mer än ett år sedan har folk frågat när vi ska gifta oss. Trots att förlovning egentligen innebär bröllop inom ett år har jag varje gång svarat att jag vill inte gifta mig förrän vi har råd med ett sådant bröllop som vi vill ha.
Alla önskningar kan nog aldrig gå in, om jag hade fått bestämma skulle jag också få ha en egendesignad hemlig brudklänning och en meny komponerad och tillagad av världens bästa kock. Men att vi iallafall nästan ska kunna ha det precis som vi vill och inte behöva begränsa varenda punkt för att det kostar för mycket.
Så något bröllop för oss blir det nog inte på några år iallafall ;)

Nu pratar de med någon säkerhetschef på TV vilket faktiskt är en till av anledningarna till att det ändå är lite intressant att titta på det här.. Självklart vill jag inte att det ska hända något som förstör bröllopet, men ni måste ju erkänna att det är lite spännande att se om det är någon galning som kommer försöka något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0